Por a është mishi i kuq i keq për ne ? Sa herë në javë mund ta hamë? A ka lidhje mes mishit të kuq dhe sëmundjeve kardiovaskulare apo jo? Dhe pse është kaq e vështirë për t’iu përgjigjur këtyre pyetjeve?
Studimet shkencore mbi shëndetin e mishit të , viçit, qëngjit ,dhe derrit janë shpesh kontradiktore. Ka nga ata që lartësojnë përmbajtjen e tyre të vitaminave dhe mineraleve, ka nga ata që argumentojnë se ato madje duhet të eliminohen nga dieta ose nga ata që janë të bindur se efektet e tyre janë negative në trup

(të rrisin kolesterolin) dhe i tejkalojnë përfitimet.
Hulumtimi i fundit mbi këtë temë, i financuar nga Universiteti Northwestern, ka nxjerrë në pah se ngrënia e të paktën dy porcioneve javore të mishit të kuq ose të përpunuar çon në një rritje të lehtë të rrezikut të vdekjes së parakohshme dhe kontraktimit të sëmundjeve kardiovaskulare. Këto rezultate janë në kontrast me një studim të kryer në vjeshtën e vitit 2019 nga Universiteti McMaster (për këtë do flasim këtu), sipas të cilit nuk ka nevojë të reduktohet konsumi i mishit të kuq për t’u ndjerë më mirë për sa i përket shëndetit.
Kur bën keq mishi i kuq për shëndetin?
Ekipi i kërkuesve kishte akses në një bazë të dhënash shumë të madhe me të dhëna nga 29,682 individë (mosha mesatare 54 vjeç). Këta subjekte u monitoruan për rreth 30 vjet përmes një sërë studimesh të kaluara që mblodhën (dhe e përditësuan) informacionin e tyre në lidhje me dietën, shëndetin dhe çdo vdekje gjatë periudhës së vëzhgimit.

Ekspertët më pas i referuan të dhënat për të gjetur korrelacione midis mishit të kuq dhe sëmundjeve kardiovaskulare. Rezultatet u publikuan në revistën Jama Internal Medicine.
Mishin e kuq sa herë në javë duhet ta përdorim ?
Sipas rezultateve, në njerëzit e mësuar të hanë të paktën dy porcione mish të kuq ose të përpunuar në javë, rreziku për t’u prekur nga sëmundjet kardiovaskulare ose për të vdekur para kohe (nga të gjitha shkaqet e mundshme) u rrit nga 3% në 7%. Sa i përket konsumit të peshkut dhe mishit të bardhë, megjithatë, nuk është zbuluar ndonjë rrezik i rëndësishëm për shëndetin.
Zakonisht, nutricionistët rekomandojnë të mos kaloni dy porcione mish të kuq ose të përpunuar në javë, por sipas këtij studimi është më mirë të kufizoheni në një porcion çdo shtatë ditë. Sigurisht, rritja e rrezikut të theksuar nga hulumtimi është shumë e ulët, por mund të përfaqësojë një pikënisje për studime të reja mbi marrëdhënien midis numrit të porcioneve të mishit të kuq dhe shëndetit të njeriut: “Ne kemi treguar se lidhja midis mishit të kuq dhe sëmundjet kardiovaskulare janë solide,” tha Victor Zhong (Universiteti Cornell), autori kryesor i studimit.
Alternativat e mishit të kuq
Ja vlen të përpiqeni të reduktoni mishin e kuq dhe mishin e përpunuar si sallamet apo mishin e grirë”, shpjegoi Norrina Allen, një nga autoret e hulumtimit. Ndërsa presim konfirmimin ose mohimin, ne konsumatorët mund të provojmë të hamë vetëm një racion të mishit të kuq në javë dhe të fokusohemi në disa alternativa të vlefshme, të gjitha të afta për të siguruar një konsum optimal të proteinave dhe për të qenë më mirë në shëndetin tonë falë mineraleve, vitaminave dhe llojeve të ndryshme. të lëndëve ushqyese.
Peshku, frutat e detit, mishi i bardhë (jo i skuqur) dhe bishtajore janë ushqime ideale për të zëvendësuar një biftek viçi apo çdo lloj sallami.
